Hogyan rendeljen

Ebben a részben olvashatja jegyrendelési útmutatónkat.

0. lépés - Válassza ki a versenyt

  • Olvassa el a GP Ticket Kft. Általános Szerződési Feltételeit a Segítség menüben.
  • A nagydíj nevére kattintva válassza ki a főmenü alatti vízszintes görgetősávban a megtekinteni kívánt futamot.
  • A verseny menüjének alábbi gombjaira kattintva további információkat kaphat a nagydíjról:
    o Virtuális térkép -a térkép különböző pontjaira kattintva megismerheti a pályát és a lelátókat, megtekintheti a rajongók által feltöltött képeket és videókat, illetve megnézheti a különböző lelátók és állóhelyes nézőterek értékeléseit.
    o A pálya adatai - Ismerje meg a pálya történetét és nevezetességeit.
    o Utazási információk - Itt leírjuk, hogy hogyan juthat el a verseny helyszínére.
    o Program - Itt megtekintheti a versenyhétvége menetrendjét.
    o Jegylista - Ellenőrizze, hogy kapható-e a kinézett helyre jegy, van-e a közelben videó kijelző, illetve számozottak-e az ülőhelyek.

1. lépés - Válassza ki a vásárolni kívánt jegyeket

  • Ellenőrizze a jegy árát és az összeg pénznemét.
  • Írja be a jegyár melletti mezőbe a vásárolni kívánt jegyek számát. 
  • Ha kész továbblépni, kattintson a bevásárlókocsi ikonra, és a rendszer automatikusan továbbítja a Bevásárlókocsi menübe.

2. lépés - A rendelés megerősítése

  • A Bevásárlókocsi menüben ellenőrizze a kiválasztott jegyeket.
  • Ha több jegyet kíván rendelni, akkor kattintson a „vissza a jegylistához" gombra, és kezdje újra a műveletet a 0. lépéstől.
  • Ha törölni kíván bizonyos elemeket a rendelésből, kattintson az eltávolítás ikonjára.
  • Ha végzett a jegyek kiválasztásával, és ellenőrizte a rendelés adatainak helyességét, akkor kattintson a „tovább a 3. lépéshez" gombra.

3. lépés - Elérhetőségek, számlázási és kézbesítési adatok

  • Adja meg az elérhetőségeit, köztük az e-mail címet, amelyen keresztül kommunikálni fogunk önnel. Ellenőrizze a megadott adatok helyességét.
  • Megadhat eltérő számlázási és kézbesítési címet, de a számla csak a jegyekért fizető személy nevére szólhat.
  • Ezen az űrlapon egy szöveges mező is a rendelkezésére áll, ahol további információkat közölhet velünk a számlázásra/kézbesítésre vonatkozóan, illetve leírhatja a preferenciáit, amelyekhez igyekszünk igazodni.
  • Válassza ki a fizetés módját (bankkártya vagy banki átutalás).
  • Kattintson a "tovább a 4. lépéshez" gombra.

4. lépés - Rendelésösszesítő

  • Ellenőrizze még egyszer a vásárolt jegyeket, az árakat és a plusz költségeket (szállítási és kezelési költség).
  • Ellenőrizze az elérhetőségeket, köztük a kézbesítési címet.
  • Ha elfogadja a GP Ticket Kft. Általános Szerződési Feltételeit, pipálja be az erre vonatkozó négyzetet ugyanis enélkül nem tudjuk elfogadni a rendelését.
  • Kattintson a "tovább az 5. lépéshez" gombra.
  • Ha fizetési módként a banki átutalást választotta, akkor a "tovább az 5. lépéshez" gombra kattintva elküldi a rendelést. A következő oldalon kattintson a „Befejezés" gombra. Küldünk önnek egy számlát, amely alapján átutalhatja a megfelelő összeget. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a teljes összeg beérkezéséig nem igazoljuk vissza a jegyrendelést.

5. lépés - Fizetés

  • Ezen az oldalon indíthatja el a bankkártyás fizetést az egyes pénznemek melletti „tranzakció indítása" gombbal. Figyelem! Ha 2 vagy több különböző pénznemben rendelt jegyeket, mindegyik pénznemhez külön el kell indítania a fizetést. A rendszer továbbítja a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft fizetési oldalára.
  • A K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft oldalán írja be a megfelelő mezőkbe a bankkártyája számát, lejárati dátumát és biztonsági kódját, majd kattintson a „Fizetek" gombra.
  • A K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft közli, hogy sikeres volt-e a tranzakció. A „vissza az áruházba" gombra kattintva visszatérhet cégünk weboldalára.
  • A weboldalunkra visszatérve megtekintheti az elindított tranzakció(k) állapotát.
  • A „Befejezés" gombra kattintva lezárhatja a rendelést (nem szükséges) amivel visszatér honlapunk fő oldalára.

6. lépés - A rendelés feldolgozása

  • A rendelés beérkezését követően e-mailben értesítjük arról, hogy megkaptuk a rendelést. Felhívjuk azonban a figyelmét arra, hogy a megrendelés teljes összegének kifizetéséig nem dolgozzuk fel a rendelést. Egy következő e-mailben küldött értesítőnkhöz egy elektronikus számlamásolatot is csatolunk. Az eredeti számlát a jegyekkel együtt küldjük meg, 1-2 héttel a nagydíj előtt.
  • A jegyeket 1-2 héttel a verseny előtt fogja megkapni.

7. lépés - A nagydíj után

  • A nagydíj után egy újabb e-mailt küldünk, amelyben kérjük, hogy újra látogasson el a weboldalunkra, és értékelje a nálunk vásárolt jegyeket. A véleménye segíthet a későbbi vásárlóknak, akik ugyanarra a nagydíjra készülnek ellátogatni.
  • Ha sikerült jó fényképeket, vagy videofelvételeket készítenie a nagydíjon, feltöltheti őket a honlapunkra. További információ a Helpdesk / Web 2.0 menüpontban.
  • A szolgáltatásunk minőségére vonatkozó észrevételeit is örömmel fogadjuk.

Rendelés törlése

Ha még nem adtuk át a jegyeket a kézbesítőnek, akkor 2 órán belül törölheti a rendelését. A 2 órás periódust követően nem áll módunkban törölni a rendelést, vagy beváltani a jegyeket. Ha a 2 órás határidő után mondja le a jegyrendelést, akkor semmilyen visszatérítést nem adunk. Ha 2 órán belül törli a rendelését, és az összeg már megérkezett, akkor a visszatérítendő összegből levonjuk a bankszámlájára történő visszautalás költségét. A kezelési költséget nem térítjük vissza, mert ilyen esetben is adminisztrációs és banki költségeink merülnek fel a rendeléssel kapcsolatban.